Friday 28 October 2011

FML : Edisi Text ( SMS )

Salam sejahtera ::
Kali ini , FML kita bertajuk Text ( SMS )
Jom baca cerita sedih diorang yang buat kita ketawa ::


                                     
                                    ~ Romeo ~

Hari ini , saya cuba untuk menjadi seorang yang romantik . Saya memberi SMS kepada GF saya , " Di manakah engkau wahai sayangku " . Kemudian dia membalas , " Tandas ! " . FML 


BudaXx Pelik

Hari ini , ada seorang budak perempuan pelik ber - sms dengan saya . Saya memang tak nak ber - sms dengannya lalu saya memberi mesej . " This Message could not be delivered because of a temporery network setup error 22-110092-4785-21 . Kemudian dia reply , " Awak eja " Temporary " salah . FML .


PENIPU !


Hari ini , GF saya memberitahu saya di FB supaya saya tidak ber - sms atau menelefon dengannya kerana Handphone nya rosak . Tapi di bawah ayat itu tertulis " Sent from mobile " . FML .


Aku Benci Dia !

Hari ini , abang saya meminjam henset saya . Mula2 saya ingatkan bahawa dia hanya bermain game , rupa - rupanya dia menghantar sms kepada kawan - kawan saya bahawa saya mempunyai Kanser . Selama hampir satu jam saya berasa pelik kenapa kawan saya menghantar sms simpati kepada saya . FML .



Creepy ::


Hari ini , semasa mandi , saya bersin . Selepas saya keluar dari tandas , saya mendapat mesej daripada jiran saya yang pelik mengatakan , " Bless You " , Adakah dia mengendap saya . FML .






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...