Tuesday 4 October 2011

FML : Edisi BudaXX - budax

Salam ~
Ini merupakan satu lagi Entri tentang FML ~
Kali ini ia bertajuk Budak - budak
Jom baca cerita2 Lucu mereka





                                        BASIKAL OH BASIKAL !




Hari ini, basikal anak lelaki berusia 3 tahun saya telah dicuri. Saya melihat ke atas jalan dan melihat seorang kanak-kanak jiran menunggangnya. Saya berjalan perlahan-lahan lalu mengangkat dia, saya memarahinya  kerana mencuri dan membawa basikal tersebut pulang ke rumah. Kemudian ibunya muncul. Rupa-rupanya, kanak-kanak itu mempunyai basikal yang serupa. FML



GANGSTER



Hari ini, saya mendapat panggilan dari sekolah anak perempuan saya mengatakan bahawa dia telah memukul seseorangDia baru je 4.tahun . FML



HAMSTER


Hari ini adalah hari membersih rumah , Kemudian saya ternampak Hamster anak saya . Saya ingin bergurau - gurau dengannya . Sayangnya saya bergurau menggunakan Vakum . FML



RAMA - RAMA



Hari ini, saya pergi bersama teman lelaki saya ke tempat kerjanya. Dia ingin mengambil gambar saya di depan patung rama-rama dipameran serangga.Dia  memberitahu saya untuk berpura-pura menjadi rama-ramajadi saya dengan cepat mengangkat tangan sayatepat pada masanya untuk menampar seorang gadis 7 tahun di mukaFML



TERCEKIK ! 



Hari ini, di sebuah restoran , saya makan bersama anak saya . Tiba - tiba dia mula tercekik makanannya. Panik, saya mengambil minuman terdekat yang saya boleh capai dan membuat dia terus minum. Kemudian , saya melihat ramai orang memandang saya. Baru saya prasan saya telah berikan kepadanya bir . Anak saya baru 8 tahun . FML 


CITA - CITA


Hari ini, kerja rumah anak saya adalah untuk menulis sebuah cerita tentang apa yang dia mahu jadi apabila dia besar. Dia menulis bahawa dia merancang untuk menganggur dan tinggal di rumah sehingga ibu bapanya  membuang dia, kemudian dia akan hidup di bawah jambatan.Dia  hanya 12, tetapi telah merancang untuk masa depan sebagai seorang pengganggur .  FML



FACEBOOK

Hari ini, anak saya on9 di Facebook pada masa yang sepatutnya dia belajar. Dia memanggil saya pembohong dan menuduh saya membuat alasan . Bagaimana saya tahu dia online? Dia LIKE dan  komen status saya . Apa ke bangangnya anak saya. FML


PERJALANAN


Hari ini, kami ingin pergi ke Sunway Lagoon.Selepas 6 jam memandu, anak-anak saya mula bergaduh. Suami saya akhirnya berkata, "Jika saya mendengar anda semua bergaduh sekali lagi kita akan kembali ke rumah." Mereka gaduh  sekali lagi, dan kami betul - betul pulang ke rumah. FML

      THANKZ 4 READING ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...