Tuesday 16 August 2011

FML : Edisi Monyet

Salam , hari ini admin nak post pasal FML (F*** My Life ) edisi monyet . Mungkin ada yang tak tahu lagi apa tu FML. FML ni merupakan koleksi cerita2 lucu berdasarkan tajuk pada post tersebut . Enjoy!





                                                         
                                                       HAH , GELAK LAGI



Hari ini di dalam kelas , saya dimarahi oleh guru saya kerana meniru gaya seekor monyet . Masalahnya, saya bukan meniru gaya monyet cuma saya sedang ketawa .FML



BERBULU SUP NANTI!



Hari ini , saya mendapat tahu bahawa di Jepun , ada monyet yang menjadi waiter dan bekerja di warung . Rupa - rupanya monyet pun boleh melakukan kerja saya.FML.





AKU BENCI MONYET


Hari ini , sambil belajar di India , saya secara amannya sedang menulis nota tentang India . Tiba -tiba, seekor monyet baling tahinya ke arah saya . FML.





MALU OH MALU


Semasa di Supermarket , saya tinggal di dalam kereta sementara mak saya pergi membeli buah - buahan . Tiba - tiba , dari pintu Supermarket itu, saya melihat mak saya meniru gaya monyet . Rupa - rupanya dia ingin bertanyakan kepada saya jika saya mahu buah pisang atau tidak. FML.




SISTEM BARTER

Hari ini , saya dan anak saya pergi melawat sebuah Zoo . Saya mebaling sandwic ke seekor monyet yang comel dengan tujuan untuk memberinya makan . Sebagai tanda terima kasih, monyet itu membaling tahinya ke baju saya. FML.




VIDEO DOKUMENTARI

Hari ini , saya bermain - main meniru gaya seekor monyet untuk membuat video dokumentari . Semasa sedang bergayut di dahan,tiba2 dahan tersebut patah . Saya jatuh ke atas sebuah kereta . Video itu telah di post kan di Youtube sebelum saya sedar lagi . FML.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...