Saturday 24 September 2011

Cinta : Lelaki nakal lebih diminati !

Salam , Hari ini admin nak kongsi pasal cerita Budax Nakal . Ada sesetengah perempuan kata lelaki nakal lebih menarik berbanding lelaki yang skema N lurus . Definasi NAKAL bukannya bermaksud nakal macam menrompak or meragut . Tapi maksud nakal nie adalah perangainya yang membuatkan perempuan tertarik kepadanya .  Sebab - sebab lelaki nakal diminati adalah :




1. Lelaki nakal lebih Yakin !


Lelaki nakal yakin dan berani untuk mengurat seseorang perempuan . Kalau lelaki baik , dia akan teragak - agak untuk mengurat










2 . Lelaki nakal lebih tahu berkomunikasi


Cara lelaki nakal berbual lain . Mereka akan membuatkan perempuan itu tidak bosan berbual bersama mereka . Mereka bercerita tentang perkara lain selain pelajaran dan Politik . Mesti ada saja perkara yang ingin diceritakannya.








3 . lelaki nakal lebih suka cabaran


Semua orang mesti suka apabila dicabar . Lelaki nakal suka cabaran yang menunjukkan kehebatan mereka seperti mereka tu Hero . Perempuan memang suka lelaki yang bersifat Ke - Heroan . Ini kerana mereka berpendapat lelaki tersebut dapat melindungi mereka . 






4 . Lelaki nakal lebih Romantik


Lelaki nakal selalunya pandai bermain alat muzik . Dia dapat mencairkan hati perempuan dengan jari - jemarinya itu . Mereka juga pandai berkata - kata sehingga tidak keruan perempuan mendengarnya .






5 . Lelaki nakal pandai bergaya


perempuan suka lelaki yang bersih dan jaga penampilan .Lelaki nakal suka kelihatan segak dan bergaya . Sudah tentu perempuan akan tertarik dengan lelaki sebegitu .










                         GOKU OH GOKU !







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...