Saturday 16 July 2011

FML : Edisi Peperiksaan


                 Ini merupakan post pertama saya,FML edisi peperiksaan! . Kadang - kadang,peperiksaan ini keadaannya tak best,tapi ada yang terlalu teruk sampai orang itu mengatakan F*** My Life . Ini merupakan sebahagian cerita terbaik mereka . ENJOY!


KAD UCAPAN      


Hari ini , saya dan kakak saya mendapat kad semoga berjaya daripada makcik kami untuk hari peperiksaan. Kad kakak saya bertulis " Kami tahu kamu akan buat dengan baik " manakala kad saya bertulis " Kami sayang kamu walau apa yang terjadi " . FML
                             


Bayar Yuran   


Hari ini,semasa saya sedang mengambil peperiksaan di dalam kelas, cikgu saya datang ke meja saya , ambil kertas peperiksaan saya lalu mengoyakkannya . Saya berasa terkejut . Kemudian dia memegang tangan saya lalu mengambil nota yang sedang saya pegang. Nota saya itu bertulis, " JANGAN LUPA BAYAR YURAN " .Cikgu saya menyangkakan saya meniru dalam peperiksaan. FML



Baca Label Dulu


Hari ini , semasa bangun daripada tidur,saya berasa pening . Saya mempunyai peperiksaan yang penting pada hari tersebut. Jadi, saya ingin cepat hilangkan kepeningan,saya ambil 2 pil ubat . Bila saya tengok balik,rupa - rupanya itu ubat tidur . FML


Nota oh Nota


Hari ini, saya risau tidak dapat lulus peperiksaan,jadi saya simpan nota dalam kain saya . Setengah jam berlalu, guru saya suruh saya menolongnya mengambil pennya di Bilik guru. Tiada masa untuk saya mengeluarkan nota itu.Kerana tak mahu nota itu jatuh,saya pegang nota itu . Kelihatan seperti saya ingin kencing . Rakan - rakan semua ketawakan saya . FML




Cleaner


Hari ini, Kami sekelas kena menyiapkan sekali lagi kertas peperiksaan Fizik yang amat susah kerana guru kami tertinggalkan kertas peperiksaan di atas meja,lalu Cleaner yang bertugas menyangkakan itu sampah. FML



Jam Oh Jam


Hari ini, saya ada peperiksaan besar . Semasa mengambil peperiksaan,saya dapat rasa ada murid yang asyik memandang saya  . Mula - mula , saya buat tak tahu . Setelah 30 minit, masih ada yang memandang saya lalu saya berasa marah . Saya bangun dan jerit , " KENAPA SEMUA PANDANG SAYA " . Saya dimarahi oleh semua murid . Rupa - rupanya ada jam di hadapan saya , murid bukan memandang saya tapi melihat jam. FML 


Semoga terhibur,harap Follow Blog ni dan komen. Tankz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...