Sunday 24 July 2011

FML : Edisi Bos



Salam Blogger , ini merupakan FML #2 : Edisi Bos! .... Bacalah kisah lucu mereka ini yang mempunyai bos yang teruk ... Hehehe,ENJ0Y





FACEBOOK


Hari ini,saya dipanggil oleh bos saya masuk ke pejabatnya . Dia memarahi saya kerana ber - Facebook semasa berkerja . Dia menasihati saya tentang pentingnya sikap fokus dalam pekerjaan .5 minit kemudian,komputernya berbunyi .Ia merupakan bunyi chat di Facebook  menandakan dia ada mesej baru .FML



KEMBAR

Hari ini , sewaktu bekerja, Bos saya memanggil saya untuk berbual . Dia memberitahu saya bahawa dia ada ternampak kembar ayah saya berdating dengan perempuan lain . Masalahnya ayah saya tidak mempunyai kembar . FML.



DATING

Hari ini , bos saya telah memecat saya kerana saya berdating sewaktu bekerja . Saya mengatakan kepadanya bahawa tiada peraturan yang mengatakan saya tidak boleh berdating sewaktu bekerja . Rupa - rupanya dia cemburu kerana saya mendapat tackle perempuan yang cantik . FML


STUPID

Hari ini , saya ternampak bos saya cuba melekatkan magnet pada kayu . Tak sangka saya itu adalah bos saya .FML


TAG GAMBAR

Hari ini , bos saya meletakkan gambar sampah di FB nya dan Tag saya . FML


FARMVILLE

Hari ini, sewaktu temubual untuk pekerjaan , Bos saya mengatakan jika saya tidak menjadi neighbour di dalam game Farmville, saya tidak akan mendapat kerja tersebut . Saya ketawa tetapi dia tidak . FML







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...