Saturday 5 November 2011

FML : Edisi Halloween ~

Salam ~
Kali ni FML pasal Halloween
walaupon kita tak sambut , tapi bace jer lhaa
Crite2 kelakar diorang




                               Haunted House

Hari ini , saya pergi ke Halloween Carnival . Terdapat satu rumah hantu dan saya masuk ke dalam . Saya asyik menjerit sahaja kerana ia sungguh menakutkan . Tiba - tiba , seorang budak perempuan yang kecik berkata ," Buat malu jer lah pakcik ni " . FML 



NERD !


Hari ini , sempena Halloween , saya melayari internet untuk mencari Kostum yang lucu . Saya taip " Budak Nerd " . Kemudian ada satu gambar tuh , Rambut kerinting , pakai cermin mata , gigi pakai Braces . Sebijik macam muka saya . FML .


LANUN



Hari ini , dalam sebuah majlis Kostum , saya memuji seorang lelaki tuh bahawa Hebat sungguh kostum lanunnya terutamanya mata tu . Rupa - rupanya dia pernah mengalami kemalangan jalan raya dan matanya sudah tiada lagi . FML !


TMNT


Hari ini saya telah diragut oleh seseorang yang memakai topeng Teenage Mutant Ninja Turtle . FML 



MULLET

Hari ini , selepas majlis kostum , saya keluar Dating dgan seorang lelaki . Rupa - rupanya rambutnya itu bukan rambut palsu , ia memang buruk camtu . FML !






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...